dinsdag, januari 02, 2007

Voornemens, niets minder


Een greep uit mijn goede voornemens voor 2007. U vindt goede voornemens achterhaald? Ik niet. Het perfecte excuus om te dromen van een beter leven. De vuile spons halen over het volgeschreven bord. En, nog voor het bord volledig droog is, met een nieuw krijtje - de rillingen! - 2007 schrijven in de rechterbovenhoek.

1. Het op gezette tijden loskoppelen van de rempedaal. Ik heb het niet over mijn auto.
2. Graniet, dolomiet en kalksteen. Een overdosis.
3. Mijn lijf doen zweten. Dat màg met sport zijn.
4. Mijn lijst van lievelingsmensen vaker zien.
5. Die lijst aanvullen.
6. Beslissen wat er met deze webstek verder gebeurt. Er zijn twee opties. Stoppen. Of er keihard voor gaan en niet zoals een mietje hooguit een post per maand produceren. Tot ik beslis probeer ik optie 2.
7. Meer boeken lezen dan ik er koop. Momenteel is de balans hopeloos verstoord.
8. Een feest geven, met toeters en bellen. De aanleiding of reden verzinnen we onderweg wel.
9. Dat SLR digitaal fototoestel kopen, eindelijk, na jaren prakkeseren.
10. Niet meer prakkeseren. Toch geen jaren.